Evidence majetku, nástrojů a zboží

Využijte k přehledné evidenci majetku a nástrojů jednoznačné označení. Usnadníte si a zefektivníte správu veškerých položek ve výrobě.

Úspora nákladů

Přesná evidence

Redukujte čas a vynaložené prostředky

Efektivní a přesné sledování materiálu napříč všemi procesy 

Inventura jednoduše

Okamžitý přehled

provádějte inventarizaci zboží, nástrojů nebo majetku naslepo nebo ze soupisu

snadný a rychlý přehled majetku, nástrojů, zboží

Data v reáném čase Kvalita a dohledatelnost

pomocí mobilních technologií autmatické identifikace z výrobní linky přímo do informačního systému

Zlepšení kvality hotových produktů a přesnosti přepravy.

Podrobný popis řešení

Správný materiál kdykoliv a kdekoliv ho potřebujete

Přehled nad umístěním materiálu pomáhá udržet vaše výrobní procesy v pohybu. Od chvíle, kdy naskladníte suroviny, až do doby, kdy odvezete konečný produkt k vašim zákazníkům.

Pomocí dat v reálném čase optimalizujete toky materiálu ve výrobních závodech a skladech. Snižujete odpad i prostoje v rámci celého vašeho podniku. 

Minimum chyb a více spokojených zákazníků

Řešení eliminuje chyby a problematická místa. Potřebný materiál je uložený na správném místě a správné produkty jsou vychystávány pro doplnění surovin na úrovni závodu, nebo pro dokončení objednávek zákazníků.

Zlepšená viditelnost a procesy v reálném čase umožní zvýšit obrátku zboží, snížit provozní náklady a zlepšit spokojenost zákazníků.

Včasné doplňování surovin a náhradních dílů

Řešení vám pomůže včas doplňovat suroviny bez zastavení výroby a optimalizovat zásoby náhradních dílů pro zařízení výroby.

Provoz s maximální efektivitou znamená pro firmu kratší výrobní cykly a nižší náklady na prodané zboží. V konečném důsledku pozitivně ovlivní konkurenceschopnost.

Jednoduché odpisy, převody a inventury

K přehledné evidenci majetku a veškerých evidovaných položek používejte jednoznačné označení za pomocí čárového kódu nebo RFID tagu.
 
Díky jednoznačnému označení je možné za pomocí SW aplikace provádět změny, odpisy, převody a pravidelné či

Další funkce a možnosti – editace položek a tisk sestav

  • Tisk výsledných sestav.
  • Evidence poškození a opotřebení.
  • Automatická zpětná kontrola stavu.
  • Snadná editace všech položek.
  • Software je nezávislý na typu terminálu.

Jak řešení evidence majetku, materiálu a zboží funguje

1. Správa položek funguje na principu jejich označení štítkem s čárovým nebo RFID kódem, který obsahuje údaje o položce.

2. Správa je prováděna mobilními terminály a adekvátním programovým vybavením.

3. Mobilní terminál rychlým a přesným načtením pořídí data pro zpracování – počet, umístění a stav.

4. Data jsou následně stažena do pracovní části aplikace instalované v PC, která je připraví pro okamžité zpracování nebo import do informačního systému.

Řešení zahrnuje

  • software
  • tiskárny etiket s čárovým kódem či RFID tagem
  • štítky, bezkontaktní RFID tagy, visačky
  • mobilní terminály s integrovanou čtečkou čárového/RFID kódu
  • implementaci řešení

Technologie, které využíváme

  • Technologie čárového kódu
  • RFID technologie
  • Mobilní terminály pro sběr dat
 
Spravujte majetek a zásoby efektivně. Nechte si navrhnout řešení na míru.

 

Kontaktní formulář

Vyplněním Vašich osobních údajů se ESP holding a.s., se sídlem U Ráje 449, 40321 Ústí nad Labem, IČ 27261387, stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem vyřízení dotazu nebo poptávky. Podrobné informace zde