Management údržby a servisu - eControl

CMMS eControl - mobilní řešení pro plánování a řízení údržby a servisu vašich zařízení

CMMS (Computerized maintenance management system) eControl vám umožní chytře, účinně a v reálném čase řídit, plánovat a sledovat celý proces údržby a servisu libovolných zařízení od preventivních kontrol, přes evidenci a optimalizaci skladu náhradních dílů až po podrobné vyhodnocení a detailní statistiky.

Řešení je vhodné pro všechny výrobní firmy a společnosti, kde se tým servisních techniků stará o údržbu desítek až stovek strojů a zařízení, která vyžadují včasnou prediktivní i operativní údržbu.

Systém je plně opřen o mobilní řešení = online komunikace v reálném čase

Zavedení systému eControl vám dále přinese:

  • Zefektivnění auditu
  • Detailní analýzy nákladů na opravy a údržbu strojů a zařízení
  • Podrobné statistiky závad, jejich příčin a nákladů na odstranění
  • Okamžitý online přístup k informacím jako jsou technické výkresy, manuály

V čem spočívá řešení eControl: základem je jednoznačná identifikace

Řešení eControl je založeno na označení sledovaných zařízení odolnými etiketami s čárovým kódem nebo RFID tagy. Takto označená zařízení lze rychle a jednoduše před zahájením servisního zásahu nebo revize identifikovat pomocí mobilního terminálu s integrovanou čtečkou kódů.

Načtením štítku získá servisní technik okamžitý on-line přístup ke kartě zařízení - k informacím o historii oprav, délce záruky atp. a prostřednictvím terminálu může okamžitě začít zaznamenávat údaje o stavu a potřebných úkonech.

Řídící pracovníci tak mohou okamžitě reagovat na vzniklé situace, měnit priority oprav a efektivněji řídit i velké skupiny servisních techniků.

Výhody systému eControl - pro management i pracovníky údržby

Pro management údržby

  • Včasné zajištění prediktivní i operativní údržby
  • Snadná analýza nákladů na opravy a údržbu strojů a zařízení
  • Jednoduchá optimalizace skladu náhradních dílů a inventarizace
  • Přehledné plánování lidských zdrojů a jejich optimalizace vzhledem k pracovnímu kalendáři
  • Online řízení a kontrola pracovníků, přidělování nebo potvrzování úkolů
  • Zefektivnění auditu

Pro samotné pracovníky

  • Zadání úkolů srozumitelnou formou s přiřazením priorit
  • Okamžitý online přístup k informacím jako jsou technické výkresy, manuály
  • Snadný výkaz činnosti pro nadřízené
  • Jednoduché generování výkazů provedených oprav

Proč je eControl lepší než ostatní CMMS: reference i mobilní řešení

  • Stojí za ním naše dlouholeté zkušenosti a reference jako Zentiva
  • Získáte garanci kvalitního poradenství a konzultací
  • Systém je plně opřen o mobilní řešení = online komunikace v reálném čase
  • Umožňuje pružné řízení pracovníků - úkoly posílá přímo na jejich mobilní terminály
  • Data pořizuje elektronicky, odpadá nutnost ručního zapisování dat
  • Dodáváme vlastní softwarové řešení, custom úpravy proto nejsou žádný problém

Další funkce a možnosti systému eControl: statistiky i hlášení poruch

  • Evidence pracovníků, strojů a náhradních dílů + relace mezi nimi
  • Ověřování záznamů díky identifikačním technologiím
  • Generování úkolů na údržbu či servis
  • Hlášení poruch včetně popisu a fotografie
  • Přenos dat v dávkovém i on-line režimu
  • Zpracování a filtrování dat do požadovaných statistik
  • Generování a tisk reportů - napojení na Crystall reports
  • Provedené záznamy jsou dohledatelné podle jmen pracovníků
  • Generování úkolů každému pracovníkovi dle nastaveného oprávnění
  • Automatické přiřazení časového kódu ke každému záznamu
  • Zaznamenaná data jsou ukládána v MS SQL databázi

Ukázky terminálové a PC obrazovky

 

Kontaktní formulář