Servisní technik

Servisní Technik

Naší specializací jsou mobilní a identifikační technologie a zákazníkům pomáháme zlepšovat firemní procesy, zvyšovat jejich bezpečnost a současně minimalizovat dopady na životní prostředí.
Nabízíme zajímavou práci s možností vlastní seberealizace a profesního růstu ve stabilní společnosti s perspektivním zaměřením.

Náplň práce

Opravy a údržba elektronických zařízení – terminálů, snímačů, tiskáren etiket a plastových karet a dalších
Evidence servisních případů, nabídek a dalších v informačním systému
Komunikace se zákazníky
Podpora zákazníků – telefonická, emailová, osobní

Požadujeme

Minimálně úplné středoškolské vzdělání v technickém oboru
Předchozí praxe minimálně 1 rok podmínkou, praxe v podobném zaměření významnou výhodou
Znalost operačních systémů Microsoft na uživatelské úrovni
Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, analytické myšlení a zručnost
Řidičský průkaz skupiny B podmínkou
Pasivní znalost AJ podmínkou – čtení manuálů

Nabízíme

Nenáročnou, ale zodpovědnou práci
Profesionální zázemí úspěšné společnosti
Práci s moderními informačními technologiemi
Účast na zajímavých projektech
Pravidelná školení u zahraničních výrobců
Zajímavé finanční ohodnocení
Zaměstnanecké benefity

Kontakt

Barbora Ondroušková