Objednávka opravy

Vážený zákazníku,
pro co nejrychlejší odbavení opravy Vašeho zařízení prosím zadejte informace do formuláře níže. Prosím uvědomte si, že dostatečně podrobným popisem závady můžete značně zkrátit dobu opravy. Po vyplnění formuláře Vás bude kontaktovat specialista a sdělí Vám identifikační číslo pro opravu, pod kterým Vaše zařízení přijmeme do opravy.

Kontaktní údaje
Prosím uveďte číslo objednávky, na základě které Vám bude účtována oprava, nebo diagnostika.
Informace o zboží
Prosím zadejte výrobní (sériové číslo) produktu, obvykle jej najdete na výrobním štítku zařízení pod baterií (nutno vyjmout baterii), na zadní nebo spodní straně zařízení, v operačním systému nebo GUI. Sériová čísla jsou také uvedena na dodacích listech resp. záručních listech. V případě nejasností při vyhledání sériového čísla doporučujeme nahlédnout do uživatelské příručky zařízení. Uvedením neexistujícího údaje významně prodloužíte reakci servisního oddělní
Informace o závadě
Požadujete opravu zdarma v rámci záruky?
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu nebo více možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím vyberte jednu z možností
Prosím popište vlastními slovy, jak se závada projevuje, ev. při jaké činnost se projevuje. Pokud je známa příčina závady, například neúspěšná aktualizace firmware, pád, náraz, prosím uveďte ji.
Máte možnost závadu zdokumentovat? Například fotografie poškození nám pomůže rychleji odhalit příčinu problému, nebo určit rozsah závady.
Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: gif jpg jpeg png txt rtf pdf doc docx odt odp xls xlsx ods avi mov.