Servis mobilních terminálů Zebra

Servis mobilních terminálů Zebra

Záruční servis

Zajišťujeme rychlé vyřízení reklamace nebo provedení opravy v rámci zakoupeného servisního kontraktu Zebra OneCare přímo u výrobce, včetně zaslání a dokumentace. Krytí závad se lyší podle úrovně zakoupeného servisního kontraktu Zebra OneCare.

Pozáruční servis

Ne vždy je nutné poškozený mobilní terminál vyřadit, většinu závad dokážeme opravit i tam, kde již výrobce nepomůže. Provádíme pozáruční opravy starších mobilních terminálů Zebra (Motorola, Symbol), při opravě používáme vysoce kvalitní součástky kryté zárukou jakosti.

  • Výměna dotykového panelu (digitizer)
  • Výměna LCD
  • Výměna konektorů
  • Plastový kryt, housing

Pro nejrozšířenější modely a konfigurace MC9090, MC9190, MC9200, MC3190 a MC3200 držíme skladem dostatečné množství náhradních dílů, abychom opravu vyřídili v rámci několika dnů. 

Obvyklý scénář opravy

  • Telefonická konzultace se specialistou, nebo vyplnění formuláře
  • Provedení diagnostiky cca 3 dny od doručení
  • Předložení cenové nabídky opravy 4-5 dnů od doručení
  • Pokud není oprava realizována, účtujeme poplatek za diagnostiku, obvykle 250,-Kč bez DPH
  • V případě potvrzení opravy zákazníkem probíhá samotná oprava, podle náročnosti 2-5 dnů
  • Odeslání opraveného terminálu zákazníkovi 

Pomůžeme Vám uspořit významné protředky investované do nových zařízení. Ne vždy je nákup nového terminálu jediným možným řešením!

Kontaktní formulář

Vyplněním Vašich osobních údajů se ESP holding a.s., se sídlem U Ráje 449, 40321 Ústí nad Labem, IČ 27261387, stane správcem Vašich osobních údajů. Z právního titulu souhlasu evidujeme Email, Jméno, Příjmení, Telefon, do odvolání souhlasu. Tyto údaje zpracováváme za účelem vyřízení dotazu nebo poptávky. Podrobné informace zde