Výhody využití interaktivních kiosků

Snadnější nákup
Kiosky přispějí při hledání požadovaného zboží.

Motivace nakupujících
Návrh položek souvisejících s hlavním nákupem.

Dostupné informace
Přehled o zboží, cenách, skladovosti, akcích.

Spokojení zákazníci
Informace dostupné, kdykoliv zákazník potřebuje.


Přínosy využití interaktivních kiosků

ZÁKAZNÍK SVÝM PÁNEM – JEDNODUŠE DOSAŽITELNÉ INFORMACE

V prodejně nemusí být vždy dostatek personálu, který by dokázal zákazníkům předat nutné informace, což nepřispívá k příjemnému zážitku z nákupu. Nedostatek informací může směřovat až k nechuti nebo k odmítnutí nákupu. Interaktivní kiosky jsou stálým a spolehlivým zdrojem informací, které pomáhají zákazníkům řešit své problémy přímo ve chvíli potřeby.

VĚCNÉ PODNĚTY K DALŠÍMU NAKUPOVÁNÍ

Interaktivní kiosky slouží také k nabízení dalšího příbuzného zboží. Zákazníka během zjišťování informací o produktech nebo cenách mohou kiosky dále motivovat k nákupu dalších věcí, na které by si sám nevzpomněl. Dostatek dalších informací přispívá k jednodušímu nákupnímu rozhodování.

POHODLNÉ A ZÁBAVNÉ NÁKUPY

Stacionární interaktivní kiosky dovolují rychlý přístup k informacím pomocí načtení čárového nebo RFID kódu. Snadno dohledatelná data o zboží, cenách, slevách a dostupnosti přispívají k pohodlnějším nákupům. Kiosky zároveň umožňují zákazníkům přihlásit se k vyzvednutní objednávek bez obsluhy.

JEDNODUCHÉ NALEZENÍ POZICE ZBOŽÍ

Zákazníci už nemusí bloumat po obchodě a hledat personál nebo požadované zboží. V chytrém interaktivním kiosku si snadno najdou produkty a získají informace o jejich přesném umístění v prodejně. Rychlejší dohledávání je pro zákazníky příjemnější. Tyto kladné zážitky vedou k opakovaným návštěvám a nákupům.

ZOBRAZENÍ INFORMACÍ, KTERÉ SI PŘEJETE

Interaktivní kiosky mohou dále také sloužit pro reklamní účely, pro promítání dalších informací nebo k vyzvedávání objednávek bez obsluhy. Při realizaci řešení vám pomůžeme s výběrem úhlopříček, různých variant software nebo designech.


Jak řešení s využitím interaktivních kiosků funguje?

  1. Řešení je založeno na využití dat nahraných v čárových kódech nebo RFID etiketách zboží.
  2. Do instalovaného interaktivního kiosku je nainstalován software podle potřeb daného obchodu.
  3. Nastavení funkcí interaktivního kiosku probíhá v souladu s aktuálními požadavky.
  4. Interaktivní kiosek v provozu poskytuje zákazníkům veškeré informaci, které usnadňují nákup.

ŘEŠENÍ ZAHRNUJE

  • poradenství
  • software
  • implementaci řešení

TECHNOLOGIE, KTERÉ VYUŽÍVÁME

  • Technologie čárového kódu
  • RFID technologie
 

Zajímá vás konkrétní řešení? Napište nám.