Výhody řešení pro ambulantní prodej

Automatizace procesů
Proces spojený s plněním objednávek v automatickém režimu.

Data pod dohledem
Příjem zboží, výdej, inventury. Vždy rychlé a přesné.

Přehledný mobilní sklad
Jasné informace o stavu zboží, cenách i pohledávkách.

Rychlá platba i tisk
Jednoduché ovládání mobilních terminálů a tiskáren.


Přínosy řešení ambulantního prodeje

KAŽDODENNÍ PRÁCE PŘEHLEDNĚ A BEZ CHYB

Ambulantní prodejci přicházejí každodenně do kontaktu se zbožím a zákazníky. Při dodání zboží a tvorbě účetních dokladů může docházet k chybám, které pak dělají problém v evidenci a inventarizaci. S využitím chytrých nástrojů pro ambulantní prodej se personál vyhne prostojům, chybám a dalším rizikům.

ČASOVÁ ÚSPORA PRO PRODEJCE I ZÁKAZNÍKY

Digitalizace ambulantního prodeje má zásadní vliv na zefektivnění procesů. Při přímém prodej z vozu bez zbytečného papírování jde všechno rychleji. To udělá radost zákazníkům, obsluze ale také celé společnosti, protože za jeden den lze uskutečnit více prodejů.

ŠIKOVNÉ PLÁNOVÁNÍ TRASY JEDNOTLIVÝCH PRODEJŮ

Digitální řešení ambulantního prodeje z vozu zahrnuje spoustu užitečných funkcionalit. Lze využít například plánování trasy. Obsluha má pak na místě k dispozici data spojená s prodejem nebo data o zákazníkovi, například pohledávky nebo další objednávky.

AUTOMATICKÁ TVORBA DOKLADŮ

Obsluha má při ambulantním prodeji stále k dispozici aktuální data o zboží ve svém mobilním skladu nebo o cenách produktů. Během prodejních operací se navíc automaticky vytváří doklady jako například příjmový pokladní doklad nebo účtenka.

SBĚR DAT DO CENTRÁLNÍHO ÚLOŽIŠTĚ

Po ukončení operace jsou všechna data připravena k přenesení na server. Proto je možné s daty dále pracovat, evidovat je a využít k efektivní inventarizaci. Data lze zároveň využít pro merchandising nebo k tvorbě pravidelných reportů.


Jak řešení ambulantního prodeje funguje?

  1. Řešení je založeno na technologie čárového kódu nebo RFID.
  2. Ambulantní prodejce má k dispozici veškeré vybavení, které tyto technologie podporuje, například mobilní terminál nebo přenosnou tiskárnu dokladů.
  3. Všechny procesy probíhají digitálně a jsou propojení s vybraným softwarem, se kterým lze prodeje plánovat a vyhodnocovat data.

ŘEŠENÍ ZAHRNUJE

  • poradenství
  • software
  • implementaci řešení

TECHNOLOGIE, KTERÉ VYUŽÍVÁME

  • Technologie čárového kódu
  • RFID technologie
 

Zajímá vás konkrétní řešení? Napište nám.