Výhody digitální evidence majetku, nástrojů a zboží

Úspora času a nákladů
Zredukujete potřebný čas a vynaložené prostředky.

Přesné sledování
Efektivní a přesné sledování materiálu napříč všemi procesy.

Jednoduchá inventura
Možnost provedení inventury naslepo, nebo ze soupisu.

Rychlý přehled
Okamžitý přehled majetku, nástrojů, zboží a jeho ochrana.

Pohodlný přenos dat
Pohodlný přenos pořízených dat ke zpracování ve vašem IS.

Kvalitnější výrobky
Zlepšení kvality hotových produktů a přesnosti přepravy.

Efekt a přínosy řešení

Správný materiál kdykoliv a kdekoliv ho potřebujete

Přehled nad umístěním materiálu pomáhá udržet vaše výrobní procesy v pohybu. Od chvíle, kdy naskladníte suroviny, až do doby, kdy odvezete konečný produkt k vašim zákazníkům. Pomocí dat v reálném čase optimalizujete management materiálu ve výrobních závodech a skladech. Snižujete odpad i prostoje v rámci celého vašeho podniku.

Minimum chyb a více spokojených zákazníků

Řešení eliminuje chyby a problematická místa. Potřebný materiál je uložený na správném místě a správné produkty jsou vychystávány pro doplnění surovin na úrovni závodu, nebo pro dokončení objednávek zákazníků. Zlepšená viditelnost a procesy v reálném čase umožní zvýšit obrat zboží, snížit provozní náklady a zlepšit spokojenost zákazníků.

Včasné doplňování surovin a náhradních dílů

Řešení vám pomůže včas doplňovat suroviny bez zastavení výroby a optimalizovat zásoby náhradních dílů pro zařízení výroby. Provoz s maximální efektivitou znamená pro firmu kratší výrobní cykly a nižší náklady na prodané zboží. V konečném důsledku pozitivně ovlivní konkurenceschopnost.

Jednoduché odpisy, převody a inventury

K přehledné evidenci majetku a veškerých evidovaných položek používejte jednoznačné označení za pomocí čárového kódů nebo RFID tagu.
Díky jednoznačnému označení je možné za pomocí SW aplikace provádět změny, odpisy, převody a pravidelné či

Další funkce a možnosti

  • Tisk výsledných sestav.
  • Evidence poškození a opotřebení.
  • Automatická zpětná kontrola stavu.
  • Snadná editace všech položek.
  • Software je nezávislý na typu terminálu.

Jak řešení funguje

  1. Správa položek funguje na principu jejich označení štítkem s čárovým nebo RFID kódem, který obsahuje údaje o položce.
  2. Správa je prováděna mobilními terminály a adekvátním programovým vybavením.
  3. Mobilní terminál rychlým a přesným načtením pořídí data pro zpracování – počet, umístění a stav.
  4. Data jsou následně stažena do pracovní části aplikace instalované v PC, která je připraví pro okamžité zpracování nebo import do ekonomického systému.

Řešení zahrnuje

  • software
  • tiskárny etiket s čárovým kódem či RFID tagem
  • štítky, bezkontaktní RFID tagy, visačky
  • mobilní terminály s integrovanou čtečkou čárového/RFID kódu
  • implementaci řešení

Technologie, které využíváme

  • Technologie čárového kódu
  • RFID technologie
 

Líbí se vám uvedené řešení nebo před sebou máte specifický projekt?

Zde je ten nejlepší prostor pro sdílení vašich požadavků – ozveme se co nejdříve.