ČISTĚ BEZDRÁTOVÉ ŘEŠENÍ PRO
MAXIMÁLNÍ OCHRANU

Součástí řešení jsou teplotní čidla s Bluetooth®, která bezdrátově komunikují s Wi-Fi nebo GSM bránou. Díky tomu můžete přenášet naměřená data i z uzavřených boxů s monitorovaným materiálem.

CLOUDOVÉ ÚLOŽIŠTĚ
A MOBILNÍ APLIKACE

Díky ukládání dat na cloudové úložiště měřené hodnoty zanalyzujete nejen z PC, ale i z mobilního telefonu nebo tabletu. V případě překročení povolené teploty dostanete upozornění.

BEZPEČNÁ PŘEPRAVA VAKCÍN
A LÉKŮ CITLIVÝCH NA TEPLOTU

I když využijete maximálních opatření pro udržení povolené teploty, se vzdáleným monitoringem budete mít 100% jistotu, že nedošlo ke znehodnocení materiálu kdykoli během jeho přepravy či skladování.

100% JISTOTA
NEPŘEKROČENÉ TEPLOTY

ČISTĚ BEZDRÁTOVÉ A NA MÍRU
KONFIGUROVATELNÉ ŘEŠENÍ

CLOUDOVÉ ÚLOŽIŠTĚ
S PŘÍSTUPEM ODKUDKOLI

DATA NA POČÍTAČI, MOBILU
I MOBILNÍM TERMINÁLU

PŘENOS DAT BEZ NUTNOSTI
OTEVÍRÁNÍ TERMO-OBALŮ

WINDOWS / ANDROID / iOS

CO JE MONITORING TEPLOTY
ZDRAVOTNICKÉHO MATERIÁLU

Řešení je soustava teplotních senzorů (A), Wi-Fi / GSM gateway (B), SW pro správu senzorů a aplikace pro přístup na cloudové úložiště (C). Zboží je opatřeno teplotními senzory, které v nastavitelných intervalech sbírají naměřené teplotní hodnoty. Ty jsou buď okamžitě a odkudkoli díky GSM gateway nebo na konkrétním místě vybaveném Wi-Fi gateway posílány na cloudové úložiště. To je přístupné z PC, mobilního terminálu nebo mobilního telefonu.

monitoring teploty zdravotnického materiálu

JAK MONITORING TEPLOTY FUNGUJE

jednaKe zboží, jehož teplotu je třeba sledovat, jsou přiloženy teplotní senzory, naprogramovány na povolený teplotní rozsah.
dvaGSM / Wi-Fi gateway během přepravy nebo ve skladu prostřednictívm Bluetooth sbírá naměřené hodnoty
ze senzorů a odesílá je na cloudové úložiště.
triData lze spravovat a analyzovat z cloudového úložiště pomocí PC nebo mobilního telefonu s připojením
na internet. V případě překročení teploty se odešle upozornění.

TECHNICKÁ PODPORA – SERVISNÍ STŘEDISKO

S technickou podporou dodávaného řešení se můžete obrátit na naše servisní středisko. Postaráme se o jednotlivé HW komponenty, dodávaný SW i systémovou integraci – zkrátka zaručíme, že námi dodávané řešení bude fungovat tak, jak má.

brana-11

SLA

Na základě dodávaného řešení a jeho implementace do provozu nastavíme optimální úroveň služeb technické podpory.
brana-12

PROFYLAXE

Nabízíme pravidelné kontroly, při kterých odhalíme zárodek problému dříve, než se projeví – a hlavně prodraží.
brana-13

ZAŠKOLENÍ

Vaše zaměstnance odborně zaškolíme tak, aby obsluhu dodávaného řešení zvládli na jedničku.
 

Líbí se vám uvedené řešení nebo před sebou máte specifický projekt?

Zde je ten nejlepší prostor pro sdílení vašich požadavků – ozveme se co nejdříve.