ČISTĚ BEZDRÁTOVÉ ŘEŠENÍ PRO
MAXIMÁLNÍ OCHRANU

Součástí řešení jsou teplotní čidla s technologií Bluetooth®, Wi-Fi nebo GSM bránou. Díky tomu můžete a přenášet naměřená data i z uzavřených boxů s monitorovaným materiálem.

CLOUDOVÉ ÚLOŽIŠTĚ
A MOBILNÍ APLIKACE

Díky ukládání dat na cloudové úložiště měřené hodnoty zanalyzujete nejen z PC, ale i z mobilního telefonu nebo tabletu. V případě překročení povolené teploty dostanete upozornění.

BEZPEČNÁ PŘEPRAVA VAKCÍN
A LÉKŮ CITLIVÝCH NA TEPLOTU

I když využijete maximálních opatření pro udržení povolené teploty, se vzdáleným monitoringem budete mít 100% jistotu, že nedošlo ke znehodnocení materiálu kdykoli během jeho přepravy či skladování.

100% JISTOTA
NEPŘEKROČENÉ TEPLOTY

ČISTĚ BEZDRÁTOVÉ A NA MÍRU
KONFIGUROVATELNÉ ŘEŠENÍ

CLOUDOVÉ ÚLOŽIŠTĚ
S PŘÍSTUPEM ODKUDKOLI

DATA NA POČÍTAČI, MOBILU
I MOBILNÍM TERMINÁLU

PŘENOS DAT BEZ NUTNOSTI
OTEVÍRÁNÍ TERMO-OBALŮ

WINDOWS / ANDROID / iOS

CO JE MONITORING TEPLOTY
ZDRAVOTNICKÉHO MATERIÁLU

Řešení je soustava teplotních senzorů (A), Wi-Fi / GSM gateway (B), SW pro správu senzorů a aplikace pro přístup na cloudové úložiště (C). Zboží je opatřeno teplotními senzory, které v nastavitelných intervalech sbírají naměřené teplotní hodnoty. Ty jsou buď okamžitě a odkudkoli díky GSM gateway nebo na konkrétním místě vybaveném Wi-Fi gateway posílány na cloudové úložiště. To je přístupné z PC, mobilního terminálu nebo mobilního telefonu.

monitoring teploty zdravotnického materiálu

JAK MONITORING TEPLOTY FUNGUJE

jednaKe zboží, jehož teplotu je třeba sledovat, jsou přiloženy teplotní senzory, naprogramovány na povolený teplotní rozsah.
dvaGSM / Wi-Fi gateway během přepravy nebo ve skladu prostřednictívm Bluetooth sbírá naměřené hodnoty
ze senzorů a odesílá je na cloudové úložiště.
triData lze spravovat a analyzovat z cloudového úložiště pomocí PC nebo mobilního telefonu s připojením
na internet. V případě překročení teploty se odešle upozornění.

TECHNICKÁ PODPORA – SERVISNÍ STŘEDISKO

S technickou podporou dodávaného řešení se můžete obrátit na naše servisní středisko. Postaráme se o jednotlivé HW komponenty, dodávaný SW i systémovou integraci – zkrátka zaručíme, že námi dodávané řešení bude fungovat tak, jak má.

brana-11

SLA

Na základě dodávaného řešení a jeho implementace do provozu nastavíme optimální úroveň služeb technické podpory.
brana-12

PROFYLAXE

Nabízíme pravidelné kontroly, při kterých odhalíme zárodek problému dříve, než se projeví – a hlavně prodraží.
brana-13

ZAŠKOLENÍ

Vaše zaměstnance odborně zaškolíme tak, aby obsluhu dodávaného řešení zvládli na jedničku.

Zajímá vás konkrétní řešení? Napište nám.